پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه فومن تصریح کرد: پاسخ به هر گونه تجاوز و تعدی دشمن، حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، سرهنگ پاسدار محسن جعفری طی سخنانی در اجتماع مردمی حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در فومن با اشاره به جنایات اسرائیل علیه کشورمان و جبهه مقاومت ابراز داشت: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در ماه‌های اخیر بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در فلسطین و غزه به خاک و خون کشید.

وی با بیان اینکه اسرائیل نسل کشی را در غزه عمومی کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی حتی به بیماران در بیمارستان‌ها و کودکان و زنان رحم نمی‌کند.

جعفری با اشاره به شیطنت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و تعدی به محور مقاومت، حزب الله و جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تابع صلح و آرامش است و هیچ گاه خواهان جنگ و نزاع نیست.

وی با تأکید بر این که پاسخ تعدی و تجاوز دشمن را باید داد، افزود: خوشتن داری در مقابل رژیم خون خوار و متجاوز صهیونیستی امکان پذیر نیست و لذا عملیات‌های وعده صادق گوشه‌ای از عظمت ملت ایران و اراده آهنین ما را نشان داد.

وی با بیان اینکه به لطف الهی بیش از ۹۰ درصد موشک‌های ایرانی به هدف اصابت کرد، افزود: موشک‌های سپاه قهرمان ایران اسلامی از سد دیوار آهنین اسرائیل گذشتند و به هدف اصلی اصابت کردند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه ۳ پایگاه نظامی و عملیاتی اسرائیل هدف موشک‌های ایرانی قرار گرفت، گفت: هیچکدام از مراکز اقتصادی، زیرساخت‌های تولیدی و مرکز اجتماعات مردمی رژیم صهیونیستی بمباران نشد چرا که ایران دنبال کشتار جمعی و مردمی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha